zaterdag 20 mei 2023

Dag 3 / 18 mei

 Vandaag begon de dag wat minder, ik voelde me niet helemaal fit. Aan het hoesten, keelpijn en veel slijm ophoesten. Hierdoor had ik wat meer moeite met opstaan. Uiteindelijk uit bed gekomen, warme douche genomen en me klaar gemaakt om te gaan. Want er stond vandaag een musical op het programma. Vandaag ben ik naar Hamilton geweest. Ik heb de metro richting het theater gepakt en ben eerst bij een drogist langs gegaan om wat dingen te halen voor mn keel en het hoesten. In de winkel was toevallig een medewerker iemand aan het helpen die last had van hetzelfde, dus ik had gelijk wat tips over wat ik het beste kon nemen.

Toen was het tijd om richting het theater te gaan, de voorstelling startte om 14:30 en het was inmiddels bijna 13:30, dus mooi op tijd. Het was een heel mooi oud theater, de details overal waren heel erg mooi! De zaal zelf was ook heel mooi! In de zaal zat ik op de laatste rij van de begane grond, alsnog had je heel mooi zicht op het podium, ik zat op rij U, maar je had niet het idee dat je zo ver weg zat. Ook had je geen last van de mensen die voor je zaten dus dat was heel fijn. Ik had meer last van mezelf, ik moest continu hoesten. Voelt heel vervelend, je voelt je zelfs een beetje bezwaard maar het was dat of stikbuien. In de pauze maar wat te drinken gehaald zodat ik af en toe een slokje kon nemen als ik het gevoel kreeg te moeten hoesten, dit leek wel wat te helpen gelukkig. Uiteindelijk was de musical rond 17:30 afgelopen. 



Toen ben ik weer naar buiten gelopen en ben ik richting Westfield London City gegaan met de metro. Dit is een groot winkelcentrum. Hier heb ik nog een hele poos rondgelopen en wat dingen gekocht. Uiteindelijk was het tijd om wat te gaan eten en heb ik bij Five Guys gegeten. Dit smaakte weer goed! Na het eten was ik er wel klaar mee, ik voelde me niet helemaal top. Dus ik heb de metro terug naar het hotel genomen en ben in bed tv gaan kijken. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 7 / 22 mei

  Vandaag is alweer de laatste volledige dag in Londen, voor vandaag staan er meerdere dingen op het programma. Het eerste is Notting Hill, ...