dinsdag 9 mei 2023

Nog een week te gaan!

De tijd vliegt voorbij, het is inmiddels nog maar een week totdat ik vertrek naar Londen. Ik heb voor de avond voor de vlucht toch maar een hotel bij Schiphol geboekt. Ik vlieg 's ochtends om 8:55 en om dan op tijd bij Schiphol te zijn zou ik rond een uur of 5 al moeten vertrekken. Dan slaap ik toch liever wat dichter bij Schiphol zodat ik niet zo vroeg hoef op te staan, anders wordt het wel een hele lange dag. Ik heb gereserveerd bij MaxHotel Schiphol, dus ik ben benieuwd.

Ik ben de afgelopen maand bezig geweest met een beetje onderzoek doen naar Londen. Ik heb de reisgids van Time to Momo gekocht, daar staan zes wandelingen in die leuk zijn om te gaan doen. Ben van plan om in ieder geval eentje daarvan te gaan lopen, ÊÊn start namelijk in de straat waar mijn hotel zit. Dat is wel zo handig! 😉 De rest van de wandelingen wil ik ook stukjes van gaan lopen, maar dat zien we dan wel. Er zijn ook een aantal museums die ik graag wil bezoeken zoals British Museum, Natural History Museum, Victoria & Albert Museum, Kensington Palace en ga zo maar door. Daarnaast wil ik ook graag de Tower of London bezoeken. Ook Camden Market, Borough Market, Notting Hill en Neal's Yard staan op mijn lijstje. Genoeg te doen dus.😉 

Daarnaast ben ik ook op Youtube reis vlogs gaan kijken, dit vind ik ook een leuke manier om wat inspiratie op te doen. En dan vooral de vlogs van mensen die ook alleen zijn gegaan, kun je toch wat tips en tricks van opsteken. 

Ik verheug me echt op de vakantie en ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren, ik heb er in ieder geval veel zin in!

Tot volgende week voor het eerste deel van het reisverslag! 😊



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dag 7 / 22 mei

  Vandaag is alweer de laatste volledige dag in Londen, voor vandaag staan er meerdere dingen op het programma. Het eerste is Notting Hill, ...